My year in the United States

Januari, .. maart?

Hey hoi,

Hele poos geleden alweer oops, januari was geloof ik de laatste keer en ik kan je zeggen ik heb het gevoel dat ik heel februari over heb geslagen zo snel gaat de tijd alweer!

Het tweede semester is begonnen, dat betekend nieuwe klassen & rooster. Op dit moment is mijn rooster: 1. Biology 2. Health 3. PE (gym) 4. Algebra 5. American lit en het laatste uur US history. En ja school begint nog steeds elke ochtend om 7:30, en nee er valt nog steeds niks uit ha ha. Dat ga je wel missen hoor maar goed.

Aan het eind van januari was er een schoolfeest, winterformal! En hoe dichterbij het kwam hoe meer mensen gevraagd werden, ja dat is echt een ding hier in Amerika haha. Ik zou al gewoon met vrienden gaan dus heb me er geen zorgen over lopen maken haha totdat de dag vóór het feest ik ook nog werd gevraagd. Mét sign haha het zei: “It would Mika me super happy if you would go to winterformal with me! (:” Daar heb ik natuurlijk ja tegen gezegd haha dus ook ik had nu een date.

Voor het feest gingen we foto’s maken bij een groot lake dat in Poway is vlakbij de school, en dan daarna door naar het feest. Het was allemaal erg gezellig en iedereen had het leuk en toen begon het te regenen, en harder en harder.. En aangezien het feest buiten was werd het uiteindelijk afgelast. Helaaass. Maar ondanks dat het afgelast werd was het wel heel erg gezellig.

In februari hadden we een weekje vrij van school, skibreak noemen ze dit hier. Zo ben ik dus ook samen met m’n family naar Big Bear geweest. Zo’n twee uur rijden en dan zit je in de sneeuw (in Californië ja!) Dus we zaten zo’n 4 dagen in de sneeuw en daar heb ik zeker ook gebruik van gemaakt haha de eerste dag gewoon met zijn allen de piste op geweest, ik weer snowboarden, m’n zusje ook snowboarden en de rest skiën. De tweede dag ben ik in m’n eentje de berg op geweest want de rest wilde niet.. Gelukkig waren wat vrienden van school er die dag ook dus ik kon met hun mee wat heel erg gezellig was haha per ongeluk van the black diamond piste af gaan haha kan allemaal. Ik kan je wel zeggen dat het skiën en alles in Oostenrijk en alles veeel mooier is haha. De laatste dag weer met zijn allen, m’n zusje nam een snowboard les en de rest gingen we allemaal samen van alle pistes af.

In februari waren ook tryouts voor het gymnastics team! Want ja moet toch wel iets gaan doen na school haha en ik heb gelukkig het team gehaald! Zo zit ik voor gymnastics nu in JV, maar verder in het seizoen word ik waarschijnlijk nog naar optional varsity verplaatst wat het hoogste team is. Wat betekend dat ik het dus nog kan haha wie had dat gedacht. Zo heb ik nu dus elke dag na school twee uur lang trainen, en de trainingen zijn zwaar haha.. pff zo zijn er al een paar meiden moeten stoppen omdat ze ervan aan het overgeven waren. Heb ik gelukkig nog geen last van gehad. Wel spierpijn de eerste week haha hallooo.

En zo gaat mijn tijd dus een beetje voorbij, school nu vooral en dan practice. En ik kan je zeggen dat de tijd heeel erg snel gaat nu. Voor mijn gevoel zijn we nog maar net uit januari maar ha jokes on me because het is al maart. Voor ik het weet is het alweer 25 juni en dan moet ik afscheid van alles en iedereen hier nemen om vervolgens op 26 juni op Schiphol te komen. (!! feest) Heel dubbel is het hoor haha want ik wil hier echt nog niet weg omdat ik hier zulke leuke vrienden en alles heb maar aan de andere kant wil ik ook heel graag weer naar huis om iedereen weer te zien. Maar goed, ik ga er nog wat van maken de laatste maanden!

Liefs,

Mika

Reacties

Reacties

Gerda

Weer een mooi verhaal Mika!

Marnix

Good to hear you have a great time. Enjoy and keep us informed. Greets, Marnix

Marreke

Word journaliste. Krijg een column in de meppeler courant or whatever. Wat kan jij schrijven zeg
Laat weten wanneer je op Schiphol landt dan komen wij ook. Liefs. Marreke

Opa John

Na alle facetimen ook weer leuk om een leuke brief te lezen.ik zag dat Je ook aan een hardloopwedstrijd in San Diego hebt mee gedaan,helemaal top.
Gr.opa en oma kusssssss.

Wilma

Super leuk Mika. Geniet er nog van de laatste maandjes!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active