My year in the United States

Geaccepteerd!

En toen kreeg ik een mailtje..

GEFELICITEERD!Je bent geaccepteerd voor het High School programma in Amerika en het uitgebreide acceptatiepakket komt zo snel mogelijk jouw kant op!

Klein, maar toch groot nieuws! Eindelijk heb ook ik dan het goede bericht gehad, zoals je hierboven waarschijnlijk al gelezen hebt ben ik geaccepteerd voor het high school programma! Dit betekend dat het enige wat ik nu nog hoef te doen is wachten en wachten op een gastgezin.

Mijn ouders vragen weleens aan me of ik (nog) niet het gevoel heb gehad van: "waar begin ik aan?" maar dat gevoel is er nog helemaal niet bijgekomen. Daar is het misschien ook nog wel te vroeg voor, maar er is één ding wat ik wél zeker weet en dat is dat ik er super veel zin in heb!

Ik ga me nu eerst vol focussen op school en de examens, want zonder mijn diploma geen Amerika..

Dit was een kleine update, maar ik wilde het toch even delen. En ik hoop dat het volgende bericht zal zijn als ik een gastgezin heb!

Liefs,

Mika

If you can dream it, you can do it

PS Wil je op de hoogte blijven en heb je je e-mail nog niet ingevuld kan dat rechts onderin en dan krijg je een mailtje wanneer er een nieuw bericht is!

Reacties

Reacties

Esmee

Hey! Ik heb mij ook aangemeld voor een jaar highschool in Amerika, ik hoop echt dat ik word geaccepteerd. Ben nu bezig met het invullen van dat mega pakket.. Wat een gedoe zeg hahah. Ik heb even Een vraagje, is het interview in het Engels ook lastig!

Groetjes!
En alvast heeeel veel plezier in Amerika

Mika

@ Esmee

Jaa dat pakket is zeker een gedoe hahaha. Het interview was (vond ik) keimakkelijk. Ik zat er eerst wel over in, straks vergeet ik Engels te praten of weet ik van alles niet. Dat was niet het geval, dus dat scheelt. Het klinkt allemaal veel lastiger dan dat het is, niet teveel nadenken (:

ps als je op facebook (mika van der linden, ik) even een berichtje stuurt met je nummer kan ik je in een whatsapp groep doen met allemaal anderen die ook naar Amerika gaan, is wel leuk!

liefs,

Mika

Esmee

Heee

Leuk!:) alleen ik weet dus nog niet zeker of ik heen ga, want moet dus nog wel worden geaccepteerd enzoo..
Gelukkig viel het interview bi jou mee, ik hoop dat het bij mij ook allemaal goed gaat komen :D

Groetjess esmee

Mika

@ Esmee

Er zitten meerdere mensen in de groep die nog niet geaccepteerd zijn, dus dat is geen probleem hoor. En natuurlijk komt alles goed!

Liefs,

Mika

Esmee

Ohhh dan ben ik gelukkig niet de enige ;)
Dan stuur ik je zo wel even een berichtje op fb.

Groetjess esmee :D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active