My year in the United States

Het begin

Hey hallo daar!

Zoals jullie misschien al weten zal ik in het jaar 2015/2016 naar Amerika gaan voor 10 maanden high school! Ik zal jullie allemaal op de hoogte houden van wat ik meemaak in Amerika en dat kun je lezen op dit blog.

Op 20 november ben ik samen met mijn ouders naar een informatie avond gegaan van Travel Active in Zwolle. Voor mijzelf was ik er natuurlijk al lang uit: Ik wil gaan. Alleen mijn ouders wilden nog even wat dingetjes weten. En na die avond waren m'n ouders er dan ook over uit, een ja. Ik heb mij natuurlijk gelijk aangemeld en de volgende dag kon ook ik beginnen aan mijn aanmeldingspakket. Wat een werk, ik heb er ook zeker een paar weken gedaan om het af te krijgen.

Op 13 december was dan de dag van de interview bijeenkomst. Hier ging ik samen heen met mijn ouders. Eerst moesten we een Engelse test maken, gelukkig was die achteraf toch nog wel makkelijk. Fjoe, opluchting. En dan door naar het interview, hier was ik toch wel echt zenuwachtig voor. Straks vergeet ik ineens Engels te praten? Dit was gelukkig ook niet het geval en ging het goed!

Het is nu alleen nog maar afwachten tot dat mijn pakket goed gekeurd is in Nederland en Amerika, en natuurlijk op een gastgezin.

Liefs,

Mika

Reacties

Reacties

Julia

Je gaat het even maken daar in Amerika Mieks!

selma

Wauw, super veel plezier!! Echt leuk voor je!

Marga

Mooi hoor. Succes daar.

Trea

Gaat je helemaal lukken! Geef me een G, geef me een O! Gaaaaaaaaaaan!

Lisa

Ik ben zo stik jaloers op jou! Heel veel plezier!

Madelin

Bel me wanneer ik langs mag komen!!

Opa John

We blijven je natuurlijk volgen,en lezen graag je leuke berichten (:"

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active